torsdag 23. februar 2012

En frisk dag

Når dagen starter med å lese Woman og A Dangerous Fortune i tre timer på Wanes Coffe, er man ganske avslappa og klar for masse syke greier ass resten av dagen. Jeg vandret ned til den store male/hobbybutikken i Pilestredet og lette etter utstyr til å lage en ny kolage. Jeg har nylig fått vite at jeg ikke kan ha mine kjære kinobiletter, teaterbiletter, togbiletter, museumsbiletter og andre kule lapper på veggen min mer. Som vanlig kom jeg prat med et eksentisk menneske som hevdet at han selger malerier til 80 000 kroner per. Han hadde en lilla hatt med en påfuglfjær, flere jakker og lilla og gule sko. Det rare med ham var at han hadde et munnbind rundt halsen. Vi hadde en svært lang enveissamtale om hvordan jeg burda lage kolage på den hvite kofferten jeg skulle kjøp, om Pablo Picasso sine sko og hans egen utstilling på Nasjonalgalleriet. Jeg husker ikke navnet hans, men jeg prøver å finne ut om han faktisk er en berømt kunstner.....

Så fikk jeg til slutt kjøpt det jeg skulle ha.

Deretter dro jeg på coop og kjøpte frukt, brokkoli og vaskemiddel itl oppvaskmaskin. Jeg skulle nemlig lage muffins med skinke, løk, brokkoli og ost og fruktsorbet.( bilder og muligens oppskrift kommer senere).


Muffinsingridienser


Tybalt og Lurve Line
 Tybalt

Piskede eggehviter

 Skal bli muffins


 Skal bli kolage

 Inga

Snakkes a jordboere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar